pe="

när allt kom i vägen.

Hallådär! Jag har precis ätit middag och nu ska jag sätta mig ner med mitt fördjupningsarbete och försöka komma nån vart. Vi får se hur det går. Skolan idag var väl helt okej. Har alltid kul med min underbara Frida men måste bara påpeka att några i klassen är ju otroligt skumma. Och skitsamma om ni läser det här för jag hoppas verkligen ni skämms.. Aja, efter skolan gick jag ner på stan och mötte upp Josefin. Vi gick runt lite och sen mötte vi upp Karin. Vi drog raka vägen till Café Linné och satt där några timmar. Tog fem bussen hem och nu är jag alltså hemma och har varit det ett tag. Nej nu ska jag ta tag i mitt arbete. Puss så länge

tre bilder från idag.



Kommentarer
Postat av: frida

ÄLSKAR DIG

2011-02-09 @ 19:30:15
Postat av: Linda

Tycker verkligen inte att du har någonting att säga till om då du verkligen inte har den blekaste aning vad som hänt mellan Linnea och Sunderi!!

Och sen att du påstod att vi mobbade henne, gör inte ni också de då?

Sunderi och Jasmine är de som känner henne bäst. Jag och Ellinor känner henne knappt och pratar nästan aldrig med henne och brukar nästan aldrig vara med dom eftersom att vi oftast är nere hos våra andra kompisar på IT-plan.

Ni kunde väl också sitta med Linnea? Hon ville inte sitta med oss, jag och Andreas frågade henne faktiskt.

Jag tänker iaf inte tjaffsa med dig eller Frida om de här och tycker att du kan sluta döma oss efter något du inte vet någonting om.



Du, jag och de andra sköter vårat så sköter Linnea och Sunderi sitt.

2011-02-09 @ 20:06:08
Postat av: Linda

Vill bara lägga till att jag har ingenting att skämmas över.

2011-02-09 @ 20:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0