pe="

ramlösa smultron

Hallådär! Min dag har varit super! Träffade Frida inne i stan vid elva och vi tog tåget till stockholm på direkten. Kom till stockholm och gick och käka på tacobar och satt där nån timme sen började vi leta oss fram till dit vi skulle. Träffade Elin (Dollyblond) och hennes kompis utanför Sturegallerian och gick in och satte oss på le cafe och tog en smoothie och prata en massa. Intervjuen gick super bra! När vi var klara gick jag och Frida raka vägen till stationen så vi kunde ta tåget hem. När vi kom hem till Uppsala följde jag med Frida hem en snabbis för att hämta min dator som jag glömde där igår sen kom mamma och hämtade mig. När jag kom hem tryckte jag i mig en tallrik med köttbullar och makaroner och nu har jag bara städat mitt rum som såg ut som hej kom och hjälp mig när jag kom hem.. Jaja nu ska jag iaf leta efter något att ha på mig imorgon sen gå och hämta damsugaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0