pe="

the heart of life

Hallådär! Jag ska när som helst åka ner till Ica och jobba en stund. Igår hade vi det super trevligt! Kvällen började med middag hemma hos Bea med super härliga tjejer. Vid tio skulle vi ta bussen till Martin men efter att jag och Viccan yrat runt i halv Sunnersta i letande efter bussen kom vi äntligen fram haha.. Hemma hos Martin vare skönt. Ärligt talat kommer jag inte så ihåg så mycket av det som hände. Tog taxi hem till Joel vid halv två med Matilda och Jessica. Där var även Simon och August så vi låg och snacka till fyra kanske sen somnade vi. 

Nej nu måste jag åka och jobba. Imorgon är det tillbaka till vardagen. Slut på lov. Och då lovar jag att komma med bättre uppdatering! Pusss 


en bild på Denise, Viccan och Nattis från igår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0