pe="

veckorevyn och nelly.

Hallådär. Det har varit lite halv dålig uppdatering idag men jag har ju faktiskt bara legat hemma och slappat så vad ska man skriva om då? Men två grejer har jag iaf gjort idag. Åkte in till solpalatset och solade sen åkte jag hem igen och då kom Karin hit. Hon gick för kanske en timme sen och sen dess har jag bara fixat med mina kläder och även beställt hem ett par skor jag velat haft super länge! Just nu sitter jag och läser veckorevyn men snart ska jag gå och borsta tänderna. Imorgon har jag sovmorgon, börjar halv ett så behöver inte ens sätta alarm på klockan, super skönt!


var inte dom här shortsen super söta??

här är skorna! nellyshoes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0