pe="

women lie, men lie

Hallådär! Jag kom hem för en stund sen och har precis tagit kort på sminket jag köpte med mig hem. Skoldagen har varit helt okej. Först hade vi datorukunskap/programhantering och då fick vi jobba med rester men det blev inte så mycket gjort, hehe. Efter lunch hade vi engelska och sen slutade vi. Åkte ner på stan med Frida och köpte smink sen hämtade pappa och Simon upp mig så åkte vi till mcdonalds och åt. Svängde även in på ica på vägen hem och nu är vi hemma! Snart ska jag börja göra mig iordning för att sen sätta mig på bussen in till stan för att möta upp Josefin och Karin för att gå och se burlesque.


puder viva la diva 95kr. mousse foundation 135 kr. foundation borsten fick jag med gratis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0