pe="

5 januari.

hallådär! ååh jag är jätte glad! har haft en riktigt super dag! tog bussen in till stan vid tolv och mötte upp josefin, joel och manfred. vi gick raka vägen till årummet och satt där i ungefär en halvtimme tills cajsa kom. vi fikade och pratade en massa. blev sittandes i tre timmar men det var bara härligt. har saknat dom super mycket! när vi var klara tog vi en runda på stan och sen åkte jag och josefin och cajsa hem till cajsa. vi gjorde det vi är bäst på. girlstalk och mackor. spelade även lite wii. super mario. en sväng till gränby vid halv nio och köpte godis sen tog vi alla bussen mot landet vid kvart över nio. nu sitter jag hemma och ska snart gå och ta bort mitt smink sen fixa med en massa musik. oj vilket långt inlägg. grattis om du orkade läsa enda hit..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0