pe="

årsresumé 2010

ja gud hur ska vi börja. januari var väl säsmta månaden på hela året? allt var knas med eric marklund som jag var tillsammans med. lite då och då skulle man kunna säga. jaja. allt löste sig iaf tillslut. den 8 januari hade jag och tjejerna iaf en super mysig tjejkväll!


i februari kissade min katt sönder min säng. hur äckligt är inte det? jag ville iaf ha en ny säng så allt gott har nått ont med sig passade verkligen in där. i två eller tre dagar, kommer inte ihåg fick jag sova på luftmadrass..



i mars slutade jag spela i fbc uppsala. saknar jag det? ja lite faktiskt. det var härliga tjejer men det är det i rasbo med! nejra var även en av mina närmaste vänner här. nu pratar vi ingenting alls. konstigt att det kunde ändra sig så fort ändå?



i mars fyllde även josefin år men vi firade henne i april. blev en middag på texas longhorn och mys vid fyrisån. även fast det var svinkallt.. jag var på fest hemma hos isabelle nelin. i april hade vi även spexfoto på gränbyskolan. jag & nejra var poliser.




maj var en super härlig månad. eric fyllde år och jag fyllde år och mina vänner överraskade mig med fest på min dag. i slutet på maj åkte jag även iväg till prag med klassen. en av dom bästa resorna i mitt liv!







juni var också en underbar månad. vi kom hem från prag, gränbyskolan hade bal och avslutning. cajsa fyllde år och hade tjejkväll och jag firade midsommar hemma hos eric med hans släkt och den sista juni (på min och erics ettårsdag) tog vi flyget ner till grekland till min syster.





ni var världens bästa klass och jag saknar er mega mycket allihoppa!

i juli kom vi hem från grekland. tatuerad och allt. signe bodde hos mig under gothia veckan som var helt underbar. jag börjde även träffa denise som jag spenderna ganska många dagar med i juli. var även på fest hemma hos kim.





i augusti åkte jag ut till öregrund med mamma, kusin och eric. hade det super mysigt. var på fest hemma hos filip och tog bussen ut till rimbo dit min härliga vän jesper flyttat. sen en av dom sista dagarna på lovet tog hela familjen en trip till furuvik.





allt rullade på och skolan började. ingen aning om vilket datum. iaf fick en helt okej klass och lärde känna frida. jag skaffade hårförlägning som jag nu slutat med. plus massa mer.



i september var allt som vanligt. jag gjorde ingenting speciellt. var med vänner/pojkvän och shoppade som tusan. bästa köpet var nog vagabond stövlarna!


i oktober var jag mycket med frida min älskade vän. vi åt tacos ungefär varje gång och så. myspys helt enkelt. jag fotade även erics systers häst. sherry.




november var en av dom sämre månaderna. jag var skoltrött men låtsades inte vara det. jag och eric gjorde slut och allt var bajs. därför har jag inga bilder från november månad.

i december då. jo jag kämpade på som bara den. låtsades vara lyckig typ. hade julavslutning i skolan. firade julafton med min familj. slappade hela veckan från julafton till nyår och på nyår kom några från släkten hit och min syster kom hem från grekland! karin var också här. åt super god mat sen tog vi bussen till alunda och var där vid tolvslaget! juste. det största som hände i december var väl att jag klippte page.




förlåt för att det blev dåligt dom sista månaderna men klockan är mycket och jag är supertrött. hoppas det här duger. puss & kram!


Kommentarer
Postat av: frida

jag älskar dig!

2011-01-03 @ 01:34:05
Postat av: evelina

spelar du innebandy??

2011-01-03 @ 11:24:02
Postat av: evelina

vilket nummer isåfall??

2011-01-03 @ 11:27:05
Postat av: elina

åh jag vill också ha en onepiece :) fick du den i julklapp? kram :)

2011-01-03 @ 18:58:08
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0