pe="

dollyblond.

Filmen är slut men jag ligger fortfarande kvar i sängen och dricker mängder med vatten. Försöker göra så min hals ska sluta göra ont och frida säger att jag då inte får dricka mjölk. Jag funderar på om jag ska kolla på solsidan eller om jag ska gå och göra en kladdkaka och sen kolla på solsidan. Det lutar mer åt det andra, då kan jag ju liksom äta kladdkakan när jag kollar på solsidan.. Det här var ett jätte onödigt inlägg men vad gör det om hundra år? nej exakt. ingentingt.

Juste. Kanske kan berätta att torsdag nästa vecka ska jag och Frida möta upp dollyblond i Sturegallerian och intervjua henne om hennes egna smycken och lite annat. Mer om det sen för nu har jag bestämt mig för att göra kladdkaka.


Kommentarer
Postat av: matilda

fasen vad kul! :D nu blev jag lite avundsjuk, älskar henne&hennes blogg ;pp

puss!

2011-01-24 @ 20:05:20
URL: http://maocho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0