pe="

goodnight or something.

Jag satt och försökte lägga över lite musik på min telefon men det tog ungefär hundra år så jag gav upp. Får lyssna på min gamla musik ett tag till alltså. Suck. Imorgon har jag en lång dag framför mig så skulle inte vara så dumt att lägga sig i sängen nu. Grejen är den bara att jag är inte trött.. Men iaf, imorgon klockan två ska jag och frida på mässa på Katalin som slutar vid fem. Men måste nog gå lite tidigare för jag ska på ansiktsbehandling runt femtiden om jag minns rätt. Sen ska jag även hinna gå och fixa ett par träningsbyxor med Signe. Det i storts sett det jag ska göra. inte dö mycket. men mycket tider. Jaja nu ska jag gå och borsta tänderna.


Kommentarer
Postat av: Cecilia jederst

var har du köpt skyddet till din iphone och blir den mycke tjockare?:)

2011-01-24 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0