pe="

love and other drugs

Hallådär! Jag kom hem för ett bra tag sen men har hållt på och fixat massor och så, så jag har inte bloggat.
Men nu gör jag det iaf, jag har haft en super bra dag! Åkte in till stan vid halv tre och fixade lite ärenden med Signe,  sen mötte jag upp Bea. Vi gick runt massa och pratade en massa, super mysigt! Vid sex mötte jag upp Karin och Josefin och vi gick och fixade lite godis och sånt sen gick vi till bion. Filmen var väl helt okej, Karin är ju typ dö kär i killen men nää. Han är fan inte snygg.. Nej nu börjar det här inlägget bli för långt så slutar jag. Lägger upp bilder på det jag köpte i nästa inlägg. Puss


Jake Gyllenhaal


Kommentarer
Postat av: karin

OrrrrrGGgggaaaSssSssmmmmmM!!!

2011-01-27 @ 06:49:26
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0