pe="

nothing but love.

Hallådär! Jag kom hem för ett tag sen, har suttit i soffan ett tag och haft en hemsk hicka. Den är fortfarande kvar.. Jaja iaf, min dag har varit bra kan jag börja med! Åkte ner till Katalin vid två och då visade det sig att vi skulle knata över till lilla valvet och vara där. Var där till fyra då jag gick iväg till cura och fick en ansiktsbehandling. När jag var klar gick jag tillbaka till lilla valvet och var där till åtta. Med lite turer till Katalin och Musikenshus under tiden. Signe kom efter en stund och när jag slutat gick vi till friskis och fixade lite grejer. Pappa och Simon kom sen och hämtade mig så åkte vi hem. Skönt. Nu ska jag gå och ta en dusch sen lägga mig i sängen. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0