pe="

wayne´s coffee

hallådär. kom nyligen hem och har precis tryckt i mig en burgare.. slutade halv tre ungefär och då mötte jag upp jessica och vi fikade på wayne´s. halv fem mötte jag upp mamma så gick vi till hairdesign, mamma skulle klippa sig och färga håret så vi var där ett tag. vid sju åkte vi till ica i heidenstam och hämtade ut två paket. ett utav dom var det jag beställt från hm. åkte till gränby iaf efter det och köpte present till fridisen som fyller år på fredag! nej nu ska jag tvätta ansiktet och det sen ska jag faktiskt lägga mig. har mått dåligt hela dagen och kvällen så vi får se hur det blir med skola imorgon. peace




bilder tagna med min iphone4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0