pe="

waynes & coffeehouse by george

Hallådär! Jag har precis provat massa kläder jag ska kunna ha på mig i veckan och har fått ihop några godingar. eller? aja. Jag berättar ju typ aldrig om mina dagar så idag ska jag göra det.

Åt lunch på ekeby pizzeria med mina underbara vänner och sen hade vi "fokus" lektion. Jag och Frida satt och skrev ner några frågor vi ska ha med på intervjuen på torsdag! Vi slutade halv tre och då tog vi bussen ner på stan och mötte upp Karin. Vi gick till myrornas för att kolla om det fanns nått, men absolut inte. Lukta verkligen super äckligt där inne.. Vi gick till waynes och tog en fika och sen en liten runda på stan. Vid fem gick jag och Karin till station och tog en smoothie och väntade på att mamma skulle bli klar så vi kunde få sjukts hem, super skönt! När jag kom hem åt jag och tills nu har jag bara prövat kläder och så. Nu ska jag alldeles strax gå in och duscha sen måla naglarna och sen ska jag lägga mig och kolla på en film. Felon tror jag det blir.


mina fina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0