pe="

15e Mars 2011

Godmorgon! Jag sitter på medieproduktions lektionen och jobbar lite med min grupps filmprojekt. Går inte sådär super bra för Lovisa är inte här och vi har typ allt material på hennes dator. Gjorde även precis mina val inför tvåan. Även om det kommer bli en massa ändringar som jag kommer berätta sen valde jag ändå. Blev internationell ekonomi och Medicin.

Efter den här lektionen har vi lunch och sen har vi matte. Slutar halv fyra och då ska jag möta upp Cajsa på stan och lämna hennes laddare hon glömde hos mig i lördags. Halv fem ska jag gå på styrkemedel på Friskis med Frida. Klockan åtta är det dm match i Rasbo som jag ska se. Detta kommer sluta med inge bra uppdatering. Men det står ni nog ut med. Nu ska jag gå ut på rast. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0