pe="

Café Linné hörnan

Hallådär! Jag kom precis hem och ska snart slänga i mig en skål pasta med vitlökssås sen ska jag rulla iväg till Karin. Blir en sleepover där inatt.

Idag mötte jag upp Manfred på stan vid halv ett. Vi gick runt och kikade och pratade en massa, var super längesen jag träffade han! Sen iaf kom Joel och då gick vi till Café Linné. Satt där i kanske en timme sen kom Josefin, Karin, Cajsa och Evelina. Då gick Joel och Manfred. Blev en tre timmars fika sen tog vi bussen hem. Nej nu ska jag gå och käka sen packa väskan. Puss!

En söt bild på Simon&Joel på bussen på väg till Prag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Just nu pågår en frågestund på min blogg, jag skulle bli jätte glad om du kollade in och la en kommentar.

Kram!

2011-03-02 @ 21:18:07
URL: http://eeemmamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0