pe="

Destroy what destroys you

Jag kom hem för en halvtimme sen kanske men har sprungit runt här hemma och fixat med lite saker, därför jag inte bloggat tidigare. Sen har jag ju faktikst varit och tränat. Gick på styrkemedel pass med Frida och Denniz sen var vi kvar på Friskis ett tag. Gick ner på stan när jag var klar och köpte med mig sallad från Cupido och ett par byxor. Plus lite smått. Tog sju bussen ut till Rasbo och kollade på herrarnas dm match. Blev tyvärr en förlust men aja. Nu ska jag gå och duscha sen lägga mig och glo på en film innan jag somnar. Puss godnatt!


byxor och nagellack från veromoda. solpuder från h&m. puder från åhlens.


Kommentarer
Postat av: Anonym

säg gärna vilken film du kolla på :-)

2011-03-16 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0