pe="

Våra brister gör oss till människor

Jag ligger i sängen och försöker bestämma mig för vilken film jag vill se. Har lite bestlutsångest. Imorgon börjar jag klockan nio som vanligt sen har jag lunch vid halv tolv och då ska vi gå över och käka hos Karin. Mysigt! Slutar halv fyra och då åker jag nog hem direkt. Och blir hemma hela kvällen, jobbar tidigt på lördag.

Det var nån som frågade varför jag aldrig skriver om Eric längre och om jag kommit över honom. Det kan jag svara på eftersom du så gärna ville ha svaret. Jag har inte kommit över Eric. Vi pratar dagligen och det är jätte bra mellan oss men mer behöver jag inte säga. Det här är min blogg och jag väljer vad jag ska skriva i den. Jag skriver om honom när jag känner för det. Punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0