pe="

Lördag 14 Maj 2011

Hallådär! Jag hade en så himla bra kväll igår! Jag har såna himla fina vänner! Ni är verkligen helt underbara!
Kvällen började med att mina närmsta vänner kom hit och firade mig. Julia, Denise, Frida, Signe, Karin, Josefin, Cajsa och Nejra! Det var bara Beatrice och Jessica som saknades.. Vi åt i alla fall jätte god mat och hade det super trevligt! Jag fick även jätte jätte fina presenter! Hade tänkt att jag kunde visa dom i ett annat inlägg.
Efter vi käkat och allt sånt rörde vi oss in mot stan och sen vidare till Tunabackar hem till Sebastian. Helt okej fest. Åkte ner på stan och gick hem till Signe vid tre och sov. Pappa kom och hämtade mig imorse så åkte vi till min morbrors jobb och sen nu är jag hemma! Ska bara ta det super lugnt nu och titta på mina fina presenter!


min älskling imorse


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag blir kär! :$

2011-05-15 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0