pe="

Mina produkter till håret

Detta använder jag mig av när jag fixar mitt hår.
 
Bra schampo och balsam från Nivea för bra pris!

Hårinpackning från Elvital. Skit bra och super bra pris! När man har extensions, som jag ska man ofta använda sig av inpackning. Jag har i det varje gång jag duschar och det som är så skönt med den här inpackningen är att den behöver inte sitta i fem minuter som många andra. En minut räcker för den här!

Glansdroppar från Scandinavian Formula. Gör så att håret inte ser torrt och tråkigt ut. Riktigt bra.
Torr schampo från PROFFS. Kanske inte det bästa som finns men det duger för mig. För dom som har extensoins är det skit bra med torrschampo! Det är inte alls bra att duscha håret för ofta.

Här har ni min plattång och hårfön. Båda två är riktigt riktigt bra och kommer fårn Babyliss.
Jag använder mig aldrig av värmeskydd och sånt. Även om jag borde göra det blir det aldrig av. Konstigt nog blir mitt hår inte slitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0