pe="

Onsdag 18 Maj 2011

Hallådär! Vilket härligt väder det är nu igen, underbart! Åkte in till stan vid halv tolv imorse och då gick jag iväg till gymmet. Var där i en timme ungefär och sen mötte jag upp några från klassen. Vid två hade vi nationella i maA. Mötte upp Karin vid tre för att spendera ännu en timme på gymmet. När vi var klara gick vi för att käka middag på Waynes och sen tog vi bussen hem. Jag har bestämt mig för att börja mitt hälsosamma liv igen! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i soffan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du hur man gör när man ska mobilblogga och lägga upp en bild samtidigt? vore tacksam för svar. kram :)

2011-05-18 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0