pe="

Söndag 1 maj 2011

Jag hade tänkt berätta lite om min valborg nu innan jag går och duschar och sen drar iväg på 20års kalas. Dagen började med brunch hemma hos Sofie med Lina, Denise, Frida, Beatrice, Julia, Madde och Fanny. Vi satt där och hade det super mysigt och runt tolv åkte vi ner på stan. Gick till Humc, där det var proppat med folk. Vid fem tiden åkte vi hem till Beatrice för lite grillning och sånt. Vid nio tiden började vi dra oss ut mot Bälinge hem till Felix där det var lite skönt folk. Mamma kom och hämtade mig klockan ett och somnade direkt när jag kommit hem. Nu ska jag duscha och fixa mig för att sen åka in till Alexander och Martina som fyller 20!






Big love till er tjejer som var med igår! Tack för en jätte härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0